Als lid van Sunnanvindur kun je deelnemen aan allerlei activiteiten die flink gesubsidieerd worden. Denk aan een wintercurus, lezingen, breicursus, etc. Daarnaast heb je via de vereniging de mogelijkheid veel mensen te leren kennen die net als jij besmet zijn met het ijslandervirus.

Het verenigingsjaar loopt van 1 september tot en met 31 augustus. Een lidmaatschap kost:

• € 11,50 per verenigingsjaar zonder toezending van drie Vindsvisir edities.
  • € 23,00 per verenigingsjaar mét toezending van drie Vindsvisir edities.

Wanneer je je gedurende het lopende verenigingsjaar aanmeldt als nieuw lid, zijn de volgende contributies voor het eerste jaar van toepassing:

• Tot 1 juni het volle tarief
  • Vanaf 1 juni tot en met 31 augustus kosteloos daar er in de zomermaanden weinig tot geen activiteiten georganiseerd worden.

Vanaf het moment van inschrijving kun je deelnemen aan alle activiteiten. Opzeggen van het lidmaatschap kan tot de laatste dag van het lopende verenigingsjaar, dit is dus tot en met 31 augustus.

Je kunt je aan-  of afmelden als lid door een e-mail met je gegevens te sturen naar: bestuur.sunnanvindur@gmail.com.

Contributiebetaling gaat via de automatische incasso. Een machtingskaart kun je hieronder downloaden. Deze kun je invullen en opsturen naar: bestuur.sunnanvindur@gmail.com.

PDF Machtingskaart Contributie