Voorzitter: Hester van Bekhoven
In het leven van Hester spelen IJslandse paarden al een lange tijd een grote rol. Met een eigen kudde aan huis kan het natuurlijk ook niet anders. Gelukkig heeft ze ook tijd om zich in te zetten als voorzitter!

Secretaris: Sonja Losekoot
Door het werk in de zorg heeft Sonja goed ontwikkelde sociale skills en die kan ze perfect gebruiken als verbindende rol als secretaris van Sunnanvindur. Daarnaast speelt haar eigen paard Rimur een belangrijke rol in haar leven.

Penningmeester: Ginny van Os
Haar nauwkeurigheid en prettige persoonlijkheid is een plezier in haar rol als penningmeester.
Maartje van der Zwaan
Zeg je wedstrijden, dan zeg je Maartje. Al sinds jaar en dag zet Maartje zich met hart en ziel in om de Sunnanvindurleden gezellige en professionele wedstrijden te geven, samen met de gehele familie van der Zwaan.
Marianne Timmerman
Met al haar expertise en contacten binnen het NSIJP is een Marianne een rijke aanvulling voor het bestuur. Marianne verzorgt de cursussen.

Ondersteuning bestuur

Aniek Verhoeven-Jasper
Geïnspireerd door haar ouders heeft Aniek het Sunnanvindur gevoel met de paplepel ingegoten gekregen. Aniek maakt prachtige notulen en is verantwoordelijk voor de website.
Marjolein van der Zwaan
Nauw betrokken bij het bestuur, altijd bereid om te helpen. Geeft kleur aan de vereniging middels haar veel bezochte breicursussen en originele prijzen.
Jose Volwerk

Sunnanvindur heeft mij veel rijkunde en daardoor nog meer rijplezier gegeven door allerlei cursussen en meer. Maar wat als je geen wedstrijdkwaliteiten hebt?

Dan gewoon heerlijk genieten van allerlei ritten, het liefst op allerlei plekjes in het Zuiden.

Daarom probeer ik zo mogelijk, verspreidt over “Zuid”, voldoende ritten te organiseren, zodat alle leden ergens kunnen meerijden.

En woon jij ergens waar je een fijne tocht van zo’n 2 uur kunt rijden? Ik hoor het graag.

Ellen Meesters
In haar passie voor fokken verzorgt Ellen de jaarlijkse veulenkeuring van het Zuiden.
Niek van Nunen
Alltime vraagbaak voor alle facetten van Sunnanvindur, tevens maakt Niek de ALV aankondiging.